Sköna Onsdag

Idag mår jag ganska bra faktiskt .. Dagen har flytit på bra och jag älskar ONSDAGAR OJÄMNA veckor i skolan, för då går vi bara 3h på eftermiddagen ;)

Jag börjar tycka om skolan väldigt mycket och varje dag kommer nya positiva saker upp. Nu struntar jag helt i att det faktiskt tar en hel timma att åka, eftersom det är så roligt att vara där =D Lärarna som vi träffat än så länge är underbara och jag måste bara märka ut Christian Brandt, som undervisar i textildesign och mode. Han är så himla rar och gullig(man ler så fort man ser honom, o hans personlighet är helskön!), det ska bli veeeery fun att ha honom som lärare!

Idag var jag o hälsade på Rudanskolan(min gamla skola, 6-9an) för typ tredje-fjärde gången denna termin redan;) Haha Jag kan verkligen inte släppa min gamla skola och mina lärare. Din lilla tönt Anna! =D

Senare på kvällen så var pappa o jag ute o övningskörde lite grann.. drog iväg till skogås och sen o handla.. Jag börjar på kläm på körningen nu asså, ni behöver inte va så nervösa för mig i trafiken nu, alla andra bilar!!

Hmm å titta klockan är bara halv 10.. Kanske man ska avsluta lite snyggt nu o krypa ner i sängen och för en gångs skull somna .:"i tid.."
Njäää fårse hur det blir me sen saken. Iallafall, GODNATT!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0