Ett rop på hjälp från, Fortum Värme AB, Ropsten "haha"

Jag hade roligt på Gotland, trots de dåliga vädret. Jag och Denisé körde den gamla Forden på gräsfältet, nu är vi fartgalna och älskar att köra rally haha =D Jag kom hem på tisdagen från Gotland, och på Onsdag morgon drog familjen (inkl jag) till Dalarna, Rättvik ( till sommarstugan) . Vi hade ganska bra väder, o på fredagen så åkte vi till Leksand sommarland ( typ vattenland och lite andra attraktioner), och då var det superbra väder=D Det var jätte härligt o bada och åka massa saker och sen åkte vi fyrhjuling o gocart ( Jag vann på gocarten, så klart ;p )..
I söndags kom vi hem ( vääldigt trötta)
Och så igår, måndag ( helvettesdagen) började jag jobba ( Buhuu=/ ), upp kl 5.30 o åka en timma till jobbet, skitkul! eller ja,,, "skitkul"

Såå.... nu ska jag jobba i 2 veckor, 80 timmar -.- och jag har världens ångest..!!! Jagvill inte, jag vill inte, sommaren är ju snart slut ? Dessutom har jag ångest för att jag inte har tid som räcker till, känns som jag ska göra massa saker men blir ju inte så mycket gjort, och ändå springer dagarna iväg så fort och plötsligt står man här, mitt i Juli med massa saker man vill göra men som man nu börjar inse att man kanske inte hinner med... Och hur blir det med löftet då, Anna? Juste, löftet Anna! Att vila upp mig ordentligt under sommaren så jag orkar med skolan till hösten...Hmm... om jag ska sammanfatta min sommar hittils som ett löfte skulle det nog se ut ungefär...: "Stressa upp dig och fläng omkring, överboka och hinn inte med ett skit.." 

..Okej, lite överdrivet, men känns så nu när man får lite panik över  hur några faktiskt veckorna är kvar på lovet..

Men nu klagar jag bara, usch.. Var glad istället Anna för att du har ett sommarjobb, det är de inte alla som fått tag i, tänk på pengarna sen som kommer ^^ Ge dig själv en skön shoppingdag och handla mycket.. ( det hjälper faktiskt att tröstshoppa!)

Nu måste jag avsluta bloggen och gå tillbaka till skitscanna in skitmedgivande till skitautogiro, SKITjobb!
( Du behöver inte tycka synd om mig, men du kan väl skänka en tanke åt lilla mig som sitter o sliter på jobbet (a) ? )


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0