Bara en såndär tråkig uppdatering

Hej, jag mår bra o blablabla.

I helgen hände inte så väldans mycket. På lördagen åkte jag o Damöb(majlöv) in till stan o käkade, och sen när vi kom tillbaks till Handen så virrade vi runt lite och sedan slutade det med film hos Wikander.

Söndagen var säkert tråkig, jag minns inte vad jag gjorde haha.

Igår pluggade,pluggade och pluggade jag, sedan träffa jag daniel och på kvällen tränade jag. (Kände mig ganska duktig)

O nu ere tisdag.. dumma tisdag.
Jag och Denise gick upp kl.6 imorse för att åka på dansprov på S:t Eriks gymnasium..Det gick inte så bra tycker jag... Men men, va kul o prova på iallafall, hehe.
Ikväll ska jag till stallet o rida. uu, orkar inte.
-.-


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0