En vanlig lördag bara.

Lördag lördag lördag..

Idag drog jag med mamsen till stan, tänkte köpa en bh på Details.. Jag tror jag provade miljoner behåar, vi var jätte länge i affären!
OK, inte miljoner, men många.
Iallafall, så hittade jag ingen behå(bortsett från nästan hela affärens behåar som var i fel storlekar) som jag tyckte om. Och tydligen fanns det inte så många i just min storlek, ha..

Efter det så gick vi till tygverket..
Jag är sjuk i huvudet, för jag kan gå i tygaffärer hela dagarna o titta o känna på alla tyger o fantisera om vad jag kan skapa av just det tyget ^^... Meeen, det vart inge tyg heller då.. Jag har TYP bestämt mig för vilka tyger jag ska köpa, o egentligen vet jag inte varför jag itne köpte det då ^o), men jag ville vänta lite, haha knäpp som jag är =S

När jag kom hem så var Lotta Påtta här, syster min ^^
Jag hade köpt ögonfrans-färg och hon hjälpte mig att färga dem i eftermiddags..
Faan, en halvtimmas svidande o kliande i ögonen för PYTTELITE mörkare ögonfransar? Är det värt det? Blev ju inte nå speciellt synligt resultat.. hmpf...
Jaja

Skit samma ^^

Nu känner jag mig väldigt lat. Ska nog sitta hemma o svulla på snickers som jag har bakat.
( Jag lovar dig, att mina hembakade snickers är mycket, MYCKET godare än snickers man köper!
jag kan bjuda på beviset =D )

Nog med denna tråkiga blogg. Tjohej   c`,)♣

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0