Trött efter helgen.

Varför är jag trött egentligen? Det har inte hänt speciellt mycket.
Hmm.
I Lördags åkte Pappa, Julia, Lotta, Fredde och jag upp till Falun o hälsade på Cissi, Jocke, Dennis och CASPER :)
Cissis nyfödda lilla baby baby. Han var jättesöt! En liten alien med stora ögon.
Sen åkte vi tillbaka på eftermiddagen. Så det var 6 timmars bilresa den dagen.

Igår träffade jag min lilla Daniel och på kvällen va jag med Denisé, Sandra o Majlöv.. Vi gjorde inte så mycket ^o) vi bara var=D haha.
Jag sov över hos majlöv damöb sen.. Jag kom nyss hem från henne, Vi är lediga idag, Studiedag.

Nä usch, har ingen lust alls o skriva mer..
Hejdå:)

Joo föresten... Jag älskar dig Daniel <3


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0