Hej du tråkiga söndag.

Var i farsta centrum med mamsen och jullan idag för o leta kläder och skor till bröllopet. ( Moster ska gifta sig den,, eh,.. snart iallafall! ^^ ) Julia hade redan klänning så hon va på jakt efter nå leggings eller accosear tror jag. Mamma o jag sprang runt i alla affärer tror jag och letade. Till slut hittade jag en klänning på Lindex, som vi köpte. Den var grå. Fast inte tråkig grå, inte så tråkig iallafall.  och yaddayadda så var det ingen speciellt lyckad shoppingdag. Det är ju så himla svårt att hitta klänning om man ska gå på bröllop.. Jäjä

Idag är jag väldigt trött och seg so leave me alone or i'll make your life like hell.
Nä inte riktigt så är det faktiskt. Du får gärna ta över min matte, då blir jag väldigt glad.

Jag vill bara säga förlåt lilla äckliga småkryp som jag slog ihjäl idag,
men jag var tvungen eftersom du var så äcklig och läskig och kravla runt på vårat köksgolv!


Juste Jullebulle! Idag är det OC, de får vi inte glömma denna gång ^^


Tänk va skönt o bara lägga sig i sängen och ta en micronap, och sedan när man vaknar upp har man både Engelskan och matten klar, och en halv dag att nyttja.
Tyvärr är det en omöjlig dröm annapanna.
Men nu ska jag inte sitta längre här och slösa bort tid. Tjao bao.


Grattis på namnsdagen Nea, hehe

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0