Life

Det finns alltid perioder i livet när man har det svårt. Man vet varken ut eller in, hur man ska tänka, tycka och hantera situationer.

Först vill jag bara säga,
att jag vet att det kommer bli en hård tid nu, men det går över.. Det kommer bli bra. Jag är ledsen för allt, och jag  vet att du är desamma. Men det löser sig. Det gör det alltid.



Annars hade jag nu tänkt tillägna denna blogg till en speciell person.

Jag börjar med att tacka dig. Jag vill tacka dig otroligt mycket för att du finns, för att du är en väldigt bra vän och för att du alltid ställer upp och stöttar. Du är verkligen en solstråle i mitt liv, med dig är allt lätt.

Om du tänker efter riktigt noga nu.... Har vi någonsin bråkat på riktigt? Är det mitt minne som är helt galet, eller är det så att vi faktiskt aldrig bråkat?

Jag har väldigt roligt med dig, underbara minnen!

Till exempel, kommer du ihåg "täby"? Klubborna, pizzerian, statiol? Haha..
Eller medeltidsveckan. "Är du kär i mig ännu claes-göran?"


En heldag med dig inkluderar väldigt mycket skratt och roliga stunder, alltid..
Jag är ganska överaskad över hur bra vi passar ihop. Själv tycker jag att vi är otroligt lika varandra och trots det funkar vi så bra ihop. Det är läskigt hur vi ibland brister ut i precis lika dant skratt, säger samma saker samtidigt, reagerar likadant eller tänker likadant. Haha

Nu måste jag tyvärr avsluta, ska gå och lägga mig i tid idag, för ska nämligen på bröllop imorgon i Nyköping! =)

Men innan jag gör det, så ett STOOOOORT tack till dig, för att du fanns där idag när jag behövde dig =)


Jag älskar dig. // Anna

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0