Lördagen hos baff me jaff

Först vill jag bara säga att, Martin du var jääätte duktig idag=D
( Åsa, alex,nathalie och fredrik, ni va jätte duktiga också ^^)

Idag har jag varit på Musikal med Denisé och Runa. Brandbergsskolans 9e hade musikal på brbgården =)
Tidigare var jag hos daniel ett tag, och nu sitter jag här hemma hos Baffe med Jaffa som spelar småkrypsliv.

Jag vet inte om jag borde, men jag måste få skriva av mig.
Vetu, jag kan inte ha det såhär längre. Det måste ske en förändring, visst håller du med om det ?
Och vad den förändringen kommer att vara får vi ju se. Det är på tiden att göra nånting åt det.
Jag tror vi kommer lösa det. Eller jag vågar inte tro, men jag hoppas det och I hope you do 2.
Samtidig måste man kanske nångång inse konsekvenserna och att det antingen går att lösa, -eller inte.
Men så ska man inte tänka nu. dumt. Tänk positivt Anna, det kommer säkert att gå bra.
Ta ingen skit .


För övrigt känns detta som en ganska skön helg, inga måsten. ( ok måsten att plugga matte, men fuck that for this moment). såå alltså inga måsten och bara chilla =)
(Fast jag måste plugga lite lite granna för att trotsa davids "anti-plugga-på-helgen-motto" =P)


- Hej hej baffe som sitter brevid mig nu och läser =) Alex är ju fett cool och lite pojk-flickig ;) haha. Jaffa älskar dedär tvspelet verkar det som=D Båda sitter helt koncentrerade.
"Han kan kasta massa röda saker"
"men dom här är guldiga"
"Ååå nej!"
"Om man inte vill spela kan man fråga nån annan som vill spela"
"Ååå nej se upp"
"hjäälp"
"hjääälp"

 Jäjä =)  Hare gött o se öpp.

image1
Jaffa Anna Baffe, skedkäftar, huhu =P

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0