Onsdag

Förlåt för denna period, jag hoppas ni står ut med mig. Jag försöker vara glad, och lyckas för det mesta. Men don't blame yourself if I'm not sometimes.

Det är ingens fel, jag känner mig bara inte så speciellt lycklig nu. Men det kommer bli bra =) Jag tappar inte hoppet bara sådär. Jag längtar, för det kommer bli bra snart. Tack för att ni underbara vänner hjälper till att göra min dag lyckad <3

Vet du, jag vill kunna läsa dig. Se hur det är.
Det känns okej, men på något sätt lite avtagande.
Jag hoppas inte det är så, utan att det känns bättre och bättre.


Ibland undrar jag varför jag låter mig vara nere. Det är ju bara att vara glad och fånga dagen?
Just nu känns det inte så himla "bara". Men det är okej.



Hur det än är, visa det.
Att ge bekräftelse, blir aldrig för mycket.
Jag vill veta



Inte depp, bara inte så väldigt glad =P


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0