Torsdag, alltså snart helg! =D

Denna vecka har gått ruskigt fort. Väldigt fort. För fort? Fem veckor kvar nu tills vi slutar.oj. OJOJ, hur ska jag hinna med alla uppgifter!? Hmm.. Denna vecka: Eng upg. nån jävla läs/skriv om mord och brott, Svenska: Analysera dikt, läsa upp dikt, skriva en dikt, Spanska: översätta Argentina-texten och läsa in Mexico texten. Musikkurs på eftrmiddagen. Matte: minst 7 tal om dagen. Mycket? Väldigt... FÖR MYCKET. Fast jag måste erkänna nu att jag känner mig lite lugnare denna vecka, inte lika stressigt som innan..

Det har varit ganska lungt i skolan denna vecka, (bortsätt från er killar, JAG HATAR NÄR NI GÖR SÅ, ni sabbar ju för er själva?) men för övrigt har det varit bra, och gått jävla fort, tiden har bara sprungit iväg.

Idag hade vi svenska och matte. Ska jag vara ärlig så har jag lite ångest för idag. Sandra och jag blev lämnade själva i ett rum. Det funkar inte att plugga då.. Det går bara inte. Vi måste måste måste bra prata om annat, MÅSTE.  (Sandra vi borde inte jobba ihop med något arbete:P)

När vi slutat så gick vi över till andra sidan för att ha musikkurs, Musikhistoria (för att höja betyget i musik, vill ha MVG;) ) sen när vi slutade den vid 16, så gick jag och Denisé hem till mig och tog de lungt.
Anna och Denisé tar LUNGT, inkluderar: Larv, skämt, tjejsnack och fan så mycke skratt
( Fast jag hann med o plugga också, ett under=D)

Denisé precis dragit.. Vi kollade nyss på KYLE XY ( himla bra serie, så det så;P hehe)

Nu sitter jag här, och bara skriver. Gör inget speciellt. Nån konstig känsla, som att jag väntar på något =S.. Vad väntar jag på ? =P Haha


När jag blir stor, vill jag va söt ^^

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0