Trött måndagskvällsbekännelse


Idag var jag i skolan en stund på förmiddagen, sen gick jag hem till Denisé och jobbade. Det som är bra är att jag faktiskt kan jobba när jag är med Denisé haha ^^


Vi hann med att jobba, trots att vi såg på 2 filmer också hehe.  På eftermiddagen kom Majlöv också, fast hon somnade ganska snabbt hehe..


Egentligen skulle jag träffa Daniel, Robin och hm.. tjompa? jäjä, blev inte så iallafall.

Nu sitter jag här, nyduschad o fräsh, var o tränade innan..Funtar på o sova snart asså..
Blir alltid lite extra trött på måndags-kvällarna.. Kanske för att det itne finns nåt roligt på tv då, haha..
Om jag tänker efter så är det något roligt på tv alla andra dagar utom måndag!.. Så är det!
på tisdagar är det Desperate Housewifes och Christine, Onsdagar Fråga Olle och Playboy mansion, Torsdagar KYLE XY och Fredagar Talang.. Hmm lördag vet jag inte riktigt, men brukar ju iallafall alltid gå någon film.. Sist på söndagar, då är det Wallander=D

Nä usch nu låter det som jag är värsta tv-nörden... Oj,,, är jag det =O? Hm, kan man vara datanörd och tvnörd på samma gång?.. Iofs så missar jag ju ofta alla dedär tvprogrammen på helgerna, jag brukar faktiskt vara duktig o hitta på annat då..Men mina "vardagsserier" måååste jag bara se, speciellt Desperate housewifes och Kyle XY! .

Nog om de, jag vill varken vara datanörd eller tvnörd.. Dumma Dator och TV!




Jag måste bara få säga att jag tycker det är otroligt skönt att få vara ledig på Torsdag och Fredag, otroligt skön;P haha.. Så nu har jag sagt det

Ska man gå o lägga sig nu eller ?.. Blir väl så... Take care!



Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0