välkomnar våren

Idag är en såndär dum jag. Jag vill inte vara med om den, försvinn!

En röd tisdag och dagen efter för många. Alla bara sover bort den medans jag sitter här någolunda vaken och måste plugga. MÅSTE plugga.
Jag vet inte varför jag använder ordet "måste". Egentligen menar jag ju "om jag verkligen orkar" och "om jag inte blir deprimerad av det". Det kanske är lite mer "borde" jag menar. Fast borde låter ju inte lika kraftfullt som måste.
Måste. Borde. Måste, borde, måste, borde. Åh. Nä. Jag måste, och man får faktiskt lägga till en parangtes...så..

Idag är det tisdag och jag måste(borde jag om jag orkar) plugga.

En kort dum blogg om ingenting. och jag är helt slut. hejdå

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0