Ännu en fin dag

Hej. Kan det någonsin bli uttjatat? "Ännu in soolig, häärlig dag!" Nä jag tror inte det. Synd bara att jag inte kommer vara ute och njuta av det fina vädret så mycket..

Ska till skolan snart, tar nog tvärbanan vid årstaberg istället idag för det verkar va såna förseningar i gröna linjen så åker en annan väg=) Slutar halv 3 och då ska jag bege mig till Skanstull och möta brorsan, för vi ska faktiskt spela Badminton idag! =) Ska bli roligt.

Och sen ikväll är mamma och pappa borta och jag vet inte vad jag ska laga för mat ikväll till syrran o mig, hmm får tänka på det. Och, ska gå om en kvart och här sitter jag i  en stor tröja och trosor och har inte ens packat träningskläder.. Bråttom!, Hörs =)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0