Lördag

Ibland (ganska sällan nu förtiden) så vaknar jag upp och är på ett väldigt inpsererande humör, det kliar i fingrarna för att jag vill börja skapa någonting, sy, vara kreativ.. Idag var en sådan dag, och tur att jag hade börjat sen förut att klippa ut bitar till ett plagg, så jag kunde fortsätta idag, kändes som jag hade kommit jättelångt fast jag bara hållt på ett tag. Jaja. Imorgon måste jag till tygaffären och inhanlda dragkejda och vlisselin, så jag kan fulborda min kreation då, hah! Jag tänker inte säga ännu vad det sla bli, det får ni se :)

Igår var jag med Fanny o Daisy på promenix, jätteskönt och gå.. och skratta =)!

Imorse när jag gick upp, runt 8 (för skulle iväg på spinning) så gick jag o hämtade tidningen och tittade på baksidan, värdet. Gud va jag blev glad när det stog en Stooor gul sol och +15 några dagar framåt. Härligt att våren är här på riktigt nu! Men efter att jag kom hem från spinningen så smög sig flera moln fram.. Det kom bara fler och fler och nu sitter jag här o tittar på den igenmulna himlen. Urk. Det är iofs ljust, men jag vill ha mitt solsken.
Imorgon komemr det, ellehur? Vi får hoppas det.

Fika på G.. Hmm är inge hungrig. tjo:)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0