Måndag mitt på dagen.

Kort skoldag!

Nu sitter jag i skolan. Vi började 13 och vi kommer sluta kl15. 2 timmar skola... Väldigt frustrerande för mig som har 1 timmes resa till skolan. Alltså åker jag lika länge som jag är i skolan, hmpf! grr

Efter skolan ska jag till sickla en snabbis innan jag åker hem . Sen ikväll ska jag träna. Åh vad jag längtar! Jag älskar verkligen passet på måndagar!

Imorgon går jag bara 2 timmar också. (varför flyttar dom inte lektionerna till samma dag så man kan vara ledig en dag !?) Fast då går vi på morgonen istället och slutar vid lunch.. Mycket skönare :)

Hmm sitter och tittar ut genom fönstret från skolan. Det är fortfarande mulet, men det har börjat torka upp ute..
Jag längtar ut. Vill sluta. Nu

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0