mätt som en plätt

Hej, sitter här på sängen och tittar runt lite. OJ vad många roliga bloggar det finns =D Man blir helt fast!

Jag bakade schackrutor tidigare, som familjen sitter o gottar i sig nu till fika, kul att dom vart goda då ! Själv så är jag inte så hungrig. Faktum är att det känns som jag ätit en häst och inte kommer bli hungrig på år =O
Till frukost åt jag mjölk och special K och till lunch lite havregrynsgröt med sylt. Så värst så mycket är det inte.. Hm

Jag trycker väl i mig nån liten frukt, sen ska jag på promenad. Långpromenix med mig själv, härligt! Det blir jag och Ipoden. Vilken tur att musiken o jag älskar varandra ;) Chao!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0