Min eftermiddag

Har precis ätit middag. Det blev röspätta och potatis för mig, lax för de andra. Mums så gott!
Promenaden idag var superskön, fast den gick så himla fort även fast jag var ute en timma! När jag kom hem så var mamma ute och plockade kvistar som blåst ner på tomten, då tog ja fram krattan och började räffsa löv på gräsmattan.. Gud så jobbigt det var! Räffsade en sida av tomten, den är för övrigt väldigt fin nu ;), och sen var jag helt slut! Mina arm,mag och ryggmuskler är helt ömma! Haha. Jaja, jag förstår nu varför trädgårdsarbete inte är längst ner på "förbrännar-listan" .

När jag tittade i tidningen så vart jag SÅ beskiven när jag läste att det inte var Wallander ikväll.. Även fast jag inte tycker det är speciellt bra så ska det ändå vara det på söndagar. Det eller Beck! (Beck är föresten superbra!) Man ska sitta där i stora soffan med familjen o julia o pappa ska sitta o äta popcorn som luktar så gott . Bara vara liksom. Istället så skulle det gå någon Amerikans thriller, och det har jag inte alls lust att se på! Dumma 4an.
Men! då tittade jag vad som skulle komma på de andra kanalerna och det stog till min stora förvåning att Kustbevakarna (wiie!=D) skulle komma på Kanal5. Det brukar annars sändas på torsdagar och alla i familjen sitter jämt bänkade framför tvn. Men tydligen kommer det idag istället. Trevligt trevligt! :-)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0