Miniral make-up

image161
Igår så köpte jag äntligen detta miniral kroppsglitter som jag gått och suktat efter ett bra tag. Jag vet inte hur många gånger jag gått och flingrat på det, pudrat lite med testet på handen och dagdrömt om det. Men jag har många gånger tvekat för att jag tyckt att det kostat för mycket, 185;- st, alltså 370 kr ihop. Men nu så hade jag precis fått pengar så jag passade på att köpa det direkt så det inte skulle hinna bli så stort hål i plånkan. Nu är det mitt iallafall, och jag ångrar inte en sekund att jag köpte det .Det ska pryda mina ben och min solkyssta kropp i sommar;) hoho.

Något som gjort att jag ännu mer viljat köpa det är att det är miniralsmink. Jag har helt fastnar för miniralsmink och tror att jag ska köpa det där L'oreal True Match miniral, någon som vet om det är bra?

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0