Nya skor =)

image157

Hej hopp! Jag har varit o köpt nya pjucks! Grejen är att jag går runt i 2 år gamla dojjor från Skopunkten som är helt trasiga vid trampdynan så jag blir blöt varje gång jag går ut och det är lite fuktigt. Det är inte så väldans roligt ska jag tala om. Mamma insåg också (som tur va för mig) att jag behövde nya skor, så hon bidrog med 700 spänn till ett par nya, så idag investera jag ett par. Vad tycks? Jag har fastnat för lite gulddetaljer, jag har ett par ganska tunna vita skor med guldspännen på, helläckra! Kul att jag hittade svarta med guld denna gång, hih;-)

Oj hoppsansa vad klockan vart mycket! Måste hoppa i ridbrallorna o dra mig iväg till stallet! Ridning ikväll. Hmm ska bli roligt faktiskt,.. I alla fall att träffa er igen :) (inte hästarna då)

Kommenteraa råå;)
Postat av: Maja

Snygga!

2008-04-18 @ 18:13:45
URL: http://hahahaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0