Sen tisdag

Har duschat, ätit och sett på ett avsnitt av DH. Ridningen gick okej. Hästen var sämst men jag var duktig. Så var det. Punkt slut.

Sitter här o tittar på nya avsnittet av DH, spännande, har längtat så efter nya säsongen.

Imorgon är det sjukan, igen. Blä.. Tid klockan 9 imorgon och nu ska de pumpa in kortisonet lite snabbare så förhoppningsvis blir jag bara där typ 3 timmar.. hoppas det går bra. Jag hatar intravinöst. Hatar.. Det känns så hemskt att man bokstavlingen pumpar in medicin, och sen så får man så himla äcklig smak i munnen, känns som man suger på en prednisolontablett ( hemsk smak!) under hela tiden. Tacka vetja tuggummi!
Det som är skönt imorgon är att jag slipper åka hem själv  , yr, skakandes och vinglande efter behandlingen. Mamma är nämligen ledig heladagen för hon ska till optikern på eftermiddagen, så hon åker med mig =)

Imorgon har vi studiedag i skolan, så jag behöver inte ta ledigt för sjukan, och på torsdag är vi som vanligt lediga =) (förlåt marcus, bara "lektionsfria" mena jag) men tyvärr har de lagt in ett nationells prov i engelska så vi måste dit 08:30 . urk


åh nu börjar det igen! DH alltså. see ya/A

Kommenteraa råå;)
Postat av: jessica

sv; jaa, jag får börja kolla på sånt:)
Tack får dom braiga tipsen:D

2008-04-16 @ 19:52:23
URL: http://Jesshb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0