Sytt Oversizelinne

Härom dagen så kände jag mig sådär halvinspererande, jag ville skapa något men dt fick inte ta så lång tid. Så jag fixade ihop ett oversizelinne och målade på det med mina textilfärgen=) Eller ja, skrev.
image160

Det blev " Will man so can man" och jag kom på att ett sånt motto är en stor det av mitt livsmotto. Om jag vill något så ger jag mig fan på att fixa det också! Man ska tro på sigsjälv.


Jag måste försöka sy vidare på mitt projekt som jag började på för ett tag sen så jag kan visa upp det i bloggen, måste bara vakna upp på rätt humör och ha tid (jag menar ta mig tid). Vi hörs hörni :-)

Kommenteraa råå;)
Postat av: Denisé Beskow

du har inte blivit inspererad av mig kanske?? så där sa vi i vårat lag om du minns det:P

2008-05-01 @ 14:54:30
URL: http://deniisebeskow.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Jaså jaså nä det har jag aldrig hört, eller miins :)Min moster skrev sådär förut om ett foto på mig när jag va liten eller så.. har de liggandes på skrivbordet!

2008-05-02 @ 21:40:00
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0