Tandläkarskräck

Ännu en dag med underbart väder. Jag vaknade upp runt halv 8, tittade lite på tv med frukost på sängen (tyvärr fick jag gå upp och göra den själv..) Mjölk och Special K flingor , mums =) Sen så fixade jag lite i rummet, tog på mig kläder och begav mig ut på promenad.. idag jag jag runt i området som jag annars inte brukar. solen värmde och det blev en helt underbar och härlig promenad på nästan en timma.
Sen åkte jag till skolan och hade textildesign och mode, vi sydde lite och sen var det dax att sluta haha!

Efter skolan, hämtade pappa upp mig och vi åkte till tandläkaren. Jag vet det är tragiskt. jag är 17 år och vågar inte gå till tandläkaren själv, bjää =O Vi kom dit ganska tidigt och jag fick faktiskt gå in 20 minuter innan min tid egentligen var ! =O Credit till tandvården!. Tänderna var väldit fina sa tandläkaren.. MEN... ojojoj MEN, jag hade ett litet hål....! Åååh ett hål! Herregud jag har aldrig haft ett hål i hela mitt liv och jag ville inte ha något, jag hatar att gå till tandläkaren. Sen kunde dom inte laga de fjuttiga hålet då så jag fick en ny tid om en månad (!?) för att laga... dåligt dåligt..

Snart ska jag iväg o träna, ska bli kul att röra på sig ! =)

Vi hörs senare ! =)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0