Det är ju inte meningen att jag ska behöva kämpa för att vara glad och pigg i skolan ellerhur?

Jag behöver hjälp med positiva tankar för jag känner att jag inte orkar själv. Det är så lätt att bara falla tillbaka, tycka synd om sig själv och bli deppig, seg och trött.
Allt känns bara grått och trist

Jag tittar omkring mig och ser glada människor som har det så lätt och får vara friska - sånt gör mig ännu mer deppig just nu. Att ni är så himla glada trycker ner mig. =/
Usch vilken hemsk person jag är som "inte kan låta andra få va lyckliga" , men jag kan verkligen inte hjälpa det :(.. Jag är trött på att INTE FÅ VARA FRISK, kunna göra som jag vill, jag känner att det räcker nu.. Snälla jag har sonat mitt straff och det börjar bli orättvist nu..?

Jag kan nästan känna hur en hemsk bitch häxa växer inom mig som vill lägga över allt på andra.
Kan vi inte byta ? Kan inte du behöva komma ihåg alla mediciner och prover som ska tas? Och kan inte du behöva tänka på att inte äta för onyttigt, kan du inte behöva tänka på att röra på dig, men AKTA dig för att få en infektion eller förkylning - se till att aldrig bli sjuk . Kan inte du och du och du behöva göra de istället för mig ?

Jag vill ju vara glad .. =( Jag borde vara glad att jag inte är ett svältande barn i afrika, right ?
Så jävla bortskämd - FY SKÄMS ANNA!


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0