torsdag morgon.

Klockan var runt halv åtta . Ögonen var svullna och kinderna ömma. Lite halvyr satte jag mig upp, suckade några gånger innan jag tvingade mig upp för o ta de dagliga provet. - Som tur var visade det inte något idag heller.
Jag blev nog lite mer förvånad än lättad, det hade ju alltid gett utslag på provet när jag hade varit förkyld under hösten som vart... Kommer jag inte bli sjuk igen? ( bäst att inte hoppas på för mycket, besvikelsen blir för stor då när jag väl ligger där sen med +3 igen)
Jag gick fram till spegeln och tittade en stund på äcklet som stirrade tillbaka på mig. Hon såg ju alldeles förskräcklig ut. Snörvlig o svullen.. och hon ser lite stel ut. Det var sant. Jag hade jätteont i nacken! Fy för o vrida huvudet åt vänster!
Jag svalde några gånger. -halsontet var iallafall borta, med samtidigt då när jag hörde att telefonen ringde så märkte jag att jag hade ett fruktansvärt lock för båda öronen.. Det får bli en till dag hemma.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0