verkligen 2008 nu?

Något som gör mig väldigt ledsen, är att ibland känns något som händer så konstigt så efter en stund kan jag tro att de bara var på låtsas... och då "glömmer" jag de som att de inte hänt...
Det känns hemskt att kanske inte komma ihåg vad man gjort ens under den dagen!

För några dagar sedan kände jag mig mer som ett barn som längtar efter julafton, alltså för mig - att må bra . Men nu känns det mer som att jag håller på att tappa hoppet.. Blir de inte bra snart så ger jag upp. För jag orkar inte så mycket mer .

Det känns ganska konstigt att skriva här just nu ... Men det verkar på riktigt för jag kan ju se vad jag skrivit under hösten och det kommer jag ihåg..... Visst låter det hur töntigt som helst? Jag måste "testa och kontrollera" om saker och ting är på riktigt.. och ändå kan jag inte vara helt säker på att det inte är på låtsas.
Just nu känns det ganska osäkert iallafall. De ända som skiljer sig mellan mina "tankar o drömmar" och -verkligheten- är att jag inte kan förflytta mig, göra så jag försvinner eller plötsligt byta miljö i verkligheten... Antingen så är mina drömmar väldigt verkliga, eller så går jag runt me ett fucked up huvud när jag är vaken - vilket troligast är...

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Jag har aldrig sovit så mycket som jag gör just nu . Jag sover hela nätterna, jag sover nästan hela dagarna - med undantag för att jag går upp och äter , och ibland sitter jag uppe nån timma på kvällen o ser på tv med familjen. Men jag känner mig mest arg och ledsen när jag ser på tv nu, för om nån säger eller gör något som jag tycker verkar konstigt eller inte passar in - då blir jag arg för att jag tror att det inte är på riktigt och så blir jag ledsen för att jag inte vill att det ska vara så ..


Kommenteraa råå;)
Postat av: Ellinor :)

Gumman, hur e det egentligen med dig, vad e det för nått som gör att du e sjuk? :/
Hoppas allt löser sig iallafall =)

2008-01-03 @ 02:44:55
URL: http://ellinorellinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0