Final.

Ja, ikväll är det ju final av Let's Dance. Det står mellan Tony & Annika och Tina & Tobias. Så, vem vinner?
Blir det en racerförare eller en kock som tar hem segern.. ? We'll see.
Jag ska iallafall bänka mig framför tv:n med mina snickers som jag bakade igår (mums!) ... Haha jag tar iallafall fram dom, fårse om jag orkar äta nåt, för jag är verkligen PROPPMÄTT sen alla popcornen på bion :P
image144

Kommer du rösta? På vemdå?=)

Kommenteraa råå;)
Postat av: E

toony toony

2008-03-28 @ 20:07:06
Postat av: ANDREA :)

spelade fotboll, träningsläger :D

2008-03-28 @ 20:24:30
URL: http://mattssonandrea.blogg.se
Postat av: Vulle

Ojsan, :) Ja du Anna, inte för att jag har sett så ofta på detta men.. Jag kan ju säga att jag har kollat på detta kanske 1-2 gånger sen lets dance började.. haha :) Men vad vill du att jag ska "gissa"?:P Jag vet inte ens vem av de på bilden som heter vad haha :D.. Tina&Tobias? Kanske? haha, vet inte.. Nu ska jag se på tv iallafall :) sköt om dej Anna

2008-03-28 @ 20:25:10
Postat av: Anna

Vulle du ska ju heja på tony :)

2008-03-28 @ 20:26:33
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0