Frisk o pigg ;)

Åh! Idag mår jag mycet bättre =D Faktiskt så pigg att mamma o jag ska iväg o träna ikväll ;) Svettades ganska mycket inatt så nu mår jag muuuch better !

Det bara snöar o snöar o snöar ute, rena vinterlandet nu!. Faktiskt, här i området är jag bor, så ser det ut som ett sagoland på vintern, när trädens snötäckta grenar böjer sig över vägen som en tunnel nästan, supermysigt!
Jag tror pappa, dennis ojulia ska ut o åka pulka sen faktiskt, haha!


Oj vad konstigt! Ni ser dendär bilden..? Det ser nästan ut som det är uppehåll..hmm.. men jag lovar, det snöar sjukt mycket haha!

Kommenteraa råå;)
Postat av: daimfisk

det gör inte det längre för dom har sågat ner alla träd..:P

2008-03-24 @ 15:34:25
Postat av: Anna

Svar: nä jag vet ,inte där på kolartorps allé där de va så fint förut =( Men på min väg ere mysigt, kom o kolla dennis =)!

2008-03-24 @ 19:33:36
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0