Intrasslad

Jag hade precis duschat o satt i sängen vid datan. Irriterade mig på en fluga som vimsa runt vid lampan i taket.
Efter en stund lät de konstigt i ena örat som ett brus. Jag stängde av ljudet på tv:n och försökte lyssna på de konstiga ljudet.. det kom flera "bzz bzz bzz" utanför högerörat men sen tystnade det. Jag drog handen genom de blöta trassliga håret o kände en tova. En stor tova. En konstig tova. Fast vänta! Tovan rör sig, tovan vibrerar...
"PAAAAPAAAaa det är någon i mitt hååår !!"
Jag sprang skrikande ut i vardagsrummet viftande me händerna (Haha jag vet typiskt tjejer!) och bönade och bad att någon skulle vara tapper att ta bort min ovälkomne hårgäst.
Flugan hade trasslat in sig i mitt hår och kom inte låss. Usch jag ryser fortfarande, så obehaglig känsla! =P


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0