Kom på posten idag!

Titta vad som låg i min brevlåda idag..
image118 .. linserna! =D

Jag slet upp förpackningen och började läsa instruktionerna och sen tänkte jag ge mig f*n på att få in dem i ögonen. Till en början var det omöjligt, jag menar hur hade de tänkt att man ska få in linsen när ögat bara vill stänga sig hela tiden.. ? det går ju inte !=P Efter en utskällning skötte dig ögonlocken lite bättre och till slut fick jag in linserna och ... OJ! Jag hade helt plötsligt gröna ögon, kände jättekonstigt!
Det var skönt att inte linserna kändes när de väl satt på plats i ögat, trodde det skulle vara irriterande, men icke.
Varje gång jag har gått förbi en spegel i eftermiddag så har jag stannat upp och förvånats över att mina ögon är så ljusa.. (vill bara påpeka att bilden är tagen med blixt så det lyser upp, ögat ser inte sådär ljust ut annars)
Jag blev faktiskt ganska nöjd, annorlunda =D Gud vad mycket ögonfärgen kan göra, jag tycker jag ser ut som en annan person nästan, haha..

Jag köpte mina linser på http://www.fargadelinser.com , och de kostade totalt ca 300;- med linsvätska och linsbehållade. Är hittills supernöjd! =)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0