Mina Halk-Och-Glas-Krossar-Skor!

Jag har ett par skor som har mig som fiende. Det är jag som är deras fiende och inte tvärt om, för jag har faktiskt ingenting emot dom utan de är dom som ska förstöra för mig !=P

Mina halk-och-glas-krossar-skor!


Det är ett par såna här låga skinnstövlar. Ni vet, såna som nästan alla har, köptes förra året ibörjan på hösten ungefär.. Det är nämligen så att varje gång jag har dom så halkar dom med mig!, Även fast jag går helt normalt på ställen det inte ens är halt på. Ibland vurpar jag, inte så ofta, det händer mest såna gånger det är något speciellt.. Exempelvis när jag ska gå ner för backen brevid vägen så jag hinner me busen till skolan, eller när jag ska skynda mig till tåget så jag hinner till jobbet i tid.. Såna tillfällen, då passar det!

När det är snö ute, då passar de på att samla på sig en stor snöboll framför den lilla klacken, så det ska bli extra halkigt och vingligt att gå. och när det inte är snö ute, då låter det som att jag går och krossar glas hela tiden! Det Knastrar så högt att man tror att jag väger 100 ton och mosar alla stenar under mig, haha! Alla omkring tittar konstigt på mig. Så fort jag råkar gå på minsta lilla krus så låter det som jag har sönder något glas ! Ibland räcker de med dehär små sandkornen inomhus på centralen till exempel! Haha...

Ni kanske tycker jag är konstig som fortsätter använda dessa skor, men jag glömmer jämt deras förbannelse när jag väljer att sätta på mig dem, det är först när det är försent att byta som jag kommer på det! Och jag vill inte ta dem ur garderoben, då saknar dom deras andra sko-polare...


Kommenteraa råå;)
Postat av: ANDREA :)

tack annnnniiiepanniie;D

2008-03-28 @ 08:52:16
URL: http://mattssonandrea.blogg.se
Postat av: jöss

jo precis (:
ehm, det är inatt, om jag har fattat det rätt. (:

2008-03-28 @ 11:47:40
URL: http://malmboorg.blogg.se
Postat av: jöss

yes yes (;

2008-03-28 @ 19:29:12
URL: http://malmboorg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0