Morrn morrn



God morgon!. Att gå upp tidigt brukar vara sjukt tungt för mig. Eller det är sjukt tungt för mig. När klockan ringer kl 6 på morgonen känns det som man precis gått och lagt sig och det är mitt i natten.
Idag var en sån dag. Men utan att tänka så bara reste jag mig upp och gick ut i köket för att börja göra frukost. Helt sjukt så funkade det faktiskt för efter någon minut kände man sig ganska pigg ? =o

Nu ligger jag här i sängen o slappar lite innan jag ska fortsätta göra iordning mig. Ja har blivit ganska duktig på att göra iordning mig fort (eller så skiter jag bara i att göra iordning mig nu för tiden, haha?) så jag hinner slappa lite o ta de lugnt på morgonen. Ganska mysigt faktiskt :)

Idag kära vänner går jag också bara 2 h i skolan. 9.50-11.50 och sen ska jag nog hem och plugga lite och sova lite innan ridningen ikväll. Och nä det är inte för att jag är lat utan det är för att ja vill bli frisk ;) Det ska jag övertala migsjälv till iallafall. Nu ska jag sussa en kvart innan jag välkomnar dagen =P


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0