ridningen

Jag måste bara berömma mig själv för ridningen idag. Vi hade fått ett papper med ett program på som vi skulle kunna till idag men jag hade inte pappret och när jag kom till ridningen och träffade alex så lånade jag hennes papper och försökte gå igenom programmet nån kvart. Sen så kunde jag det helt utantill, duktigt va (a)?



Själva ridningen gick ganska bra, kändes bra att de uppmärksammade de saker man tänkte på att göra rätt=)

nu ska jag titta vidare på gossip girl så hörs sen  . puss /an

Kommenteraa råå;)
Postat av: alex

ja, det gick ju riktigt bra för oss till slut ;)

2008-03-14 @ 22:01:30
Postat av: Anna

Svar: haha jaa jag tycker vi ska vara nöjda ellerhur ;) Kram!

2008-03-14 @ 22:46:48
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0