sitter i skolan.

Idag när jag åkte till skolan så var jag på mycket bättre humör än igår (inlägg >Ursäkta mig på tåget<). Jag tror det hade med att göra att jag tog ryggsäck-datorväskan istället för axelväsk-modellen så fick inte ont i axlarna när jag gick till tåget, haha!

När jag gick på T-centralen påväg mog tunnelbanan så la jag märke till hur lustigt många människor går. Framför mig gick exempelvis en väldigt spinkig kille med stor bombarjacka, vickande på rumpan. Vissa går liksom i en lutande ställning fram, beredda att ta strid för att komma fram i sin skyndande takt. Vissa tar såna där sjukt stora kliv, överansträngt och löjligt. Oh förlåt nu ska jag inte klaga på folks gångstilar. Det är ganska roande att se faktiskt.

Ps. Slutar snart, ville bara nämna det så du tänker på mig på eftermiddagen när jag är ledig och inte du ;) föresten har jag ingen skola imorgon=D



Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0