Skoldagen

Fredagar är så himla sköna i skolan, det är så lugnt och nästan ingen i skolan, bara vår klass och frivillga från industri.
Vi hade bara fackteckning och idrott idag =)
image119 image120

På fredagar tycker jag att man aldrig lär sig något nytt, man bara är liksom, haha! iofs kanske man snappar upp något litet men då har man glömt det lagom till måndagen efter helgen.
På Fackteckningen idag så tittade jag lite i en bok och fastnade för en del lite roliga och coola bilder =)



På eftermiddagen hade vi idrott i Mårtensdal för ovanlighetens skull där vi hade bolllekar. Jag är ganska tävlingsinriktad men tydligen så var inte mitt lag det, do'h. Too bad. Haha vi förlorade i början så då tappa de orken tydligen så de tjabbla bort resten av tiden bara.

Nu ska jag ta ut mina linser som jag haft idag =) Folk har märkt skillnad på mig men de har inte kommit på att det är ögonfärgen förns jag sagt det, och det är toppbetyg tycker jag ! Man ska inte se att man bär linser för då kan det ju se lite onaturligt ut. Har iallafall fått många bra kommentarer, jätteroligt=D är fortfarande nöjd med dem ;) haha
kram på er! /A

Kommenteraa råå;)
Postat av: Linda

Är det du som har målat de första bilderna?
Skitsnyggt i sånna fall!
Trevlig blogg

2008-03-14 @ 18:12:47
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Anna

Svar Linda: Japp, på fackteckningen, vi skulle måla plagg från olika epoker, Tack och tack igen va roligt att du tycker det =D Kram!

2008-03-14 @ 18:47:08
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0