Slukad av blocket

Jag erkänner, jag har blivit slukad.
Jag skulle gå in på blocket en snabbis och titta om det fanns några fina cyklar (vill ha en vanlig typ svart cykel som man kan ha vart som helst och kunna ställa vid tåget utan att nån måste vara tvungen att sno den?!) så jag klickade roande runt en liten stund. Men sen så kom jag på att det finns ju andra saker jag gått o suktat efter, saker som det inte är värt att köpa nytt då de kostar lite för mycket när man inte vill lägga ner massor med tid på det men ändå att det ska finnas. Så jag började söka på både de ena och det andra och det är så roligt när man hittar saker som man gillar. Och medans man håller på och tittar på nånting, kommer man på något mer som skulle vara roligt att ha och sen känns det som man kan spendera hela dagen framför blocket.
Det slutar inte där. När man väl tittat igenom de grejer man tror sig ha användning för, då börjar man leta efter saker om man drömmer om att ha, men ändå inte har råd med. Det slutar aldrig. Blocket är underbart!

Hörni, varning för att bli fast vid blocket.

Kommenteraa råå;)
Postat av: Pernilla

Fin blogg :)

2008-03-09 @ 16:18:13
Postat av: Anna

Tack pernilla :)

2008-03-09 @ 17:11:19
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0