Solglasögon

Jag är på jakt, och har varit på jakt länge efter ett par solglasögon. Fast jag har börjat inse att jag kommer inte lyckas hitta det jag vill ha om jag fortsätter titta i alla budget affärer.. för alla säljer ju likadana modeller! åh.. Jag vill nog ha lite pilotliknande glasögon, fast lite större och lite mer liksom..
Jessica Alba, Justin Timberlake, Sur men söt!
Dessa brillor på Jessica Biel är väldigt fina!
image130
Eller domhär på Natasha Peyre. STORA pilotbrillor.. mums!
Victoria Beckham, Klänningen är inte en självklar succé!
Tänk inte på den gräsliga klänningen, titta på solglasögonen! Fina va?



Åh jag vill ha såna NU! nu nu nu =P

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0