Ursäkta mig på tåget.

Hej där! jag tog mig till skolan iallafall. Vi har diskuterat vår produkter på design&produktutvecklingen och det är ganska segt, men snart slutar vi =D Efter skolan ska jag åka förbi Götgatan och gå in på en hälsobutik och köpa nånting. Jag lägger upp och visar sen när jag kommer hem ! =)




Sen vill jag bara säga förlåt till killen som satt i min "fyra" på tåget ( alltså på en av de återstående tre stolarna som är ien grupp). Jag kom nämligen på tåget och va inte på speciellt bra humör plus att jag hade ont i magen så kändes som allt var emot mig. Han kom glatt på stationen efter mig och satte sig mitt emot och log vänligt mot mig. Jag satt o läste tidningen o slängde bara en liten elak blick på stackarn. Jag läste tidning och efter ett tag så la jag ifrån mig den och då tog han försiktigt upp den .. Han tittade blygt på mig och log fortfarande som en vädjan att få ta över tidningen efter mig och jag mötte hans blick och råkade ge en ganska dödande blick tydligen, för han la ifrån sig tidningen direkt och leendet försvann o han la händerna i knät och tittade ner. Så satt vi resten av resan.
Förlåt det var inte meningen att vara en sur häxa!

 /A

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0