Vad gör er glada?

Mamma och jag har precis varit och handlat, och det blev massvis med frukt!
image126image127
Det är bra för jag älskar frukt och en full fruktskål gör mig glad! haha

Ikväll får jag se vad jag gör. Med tanke på igår och att det inte är något som ändras bara sådär, så tror jag att jag spenderar kvällen hemma där det känns tryggt. (Förlåt om inte vissa förstår!)

Nu ska jag gå ut och klaga på oljud ifrån hallen, får tinitus nästan åh!

Puss/A.n :)

Kommenteraa råå;)
Postat av: Linda

Jo, även jag gillar modebloggar. Men jag tycker att det är ganska otroligt att det finns så många modebloggar, som nu.
Men jag älskar humor blandat med mode. Och en hel del privatliv också.
Ha en trevlig kväll :D

2008-03-14 @ 20:04:35
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0