Vad har du i väskan?


Vi tjejer är ju superduktiga på att dra med oss massa skit i väskan när vi bara ska ut o handla eller till skolan. Plötsligt blir det en tung och proppfull bag som bara måste med.

Det finns ju vissa grejer man alltid försöker se till att ha i väskan.
Här är några saker som jag nästan alltid har med:

# Busskort
# Plånbok
# Nycklar
# Spegel
# Värktabletter
# Tamponger
# Kalender
# Handcreme
# Frukt
# ipod

Nu när jag listar sakerna så verkar det inte så mycket faktiskt. Därför fattar jag inte hur mina väskor altid lyckas bli så proppade? Nästa gång jag går ut och klagar på min stora o tunga väska ska jag gå igenom allt jag har i väskan och endast låta de nödvändigaste komma med.


Ps. Flera dagar i veckan bär jag på en tung datorväska till och från skolan PLUS min vanliga väska. Då måste jag verkligen lära mig att packa smart annars går jag som en packåsna me förstörda axlar och en trasig rygg snart.

Chao.


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0