Äntligen sol

Titta hörni vad jag såg när jag tittade ut genom fönstret! Äntligen riktigt fint väder=)
Egentligen så skulle jag in med Alex till stan men oturligvis är hon sjuk, *krya på dig A<3* Så idag blir jag bara hemma, kanske träffa en kompis. Jag ska iallafall sola idag!
image163


Inatt hade jag en hemsk dröm.. Eller hemsk och hemsk den var inte så rolig.. Ni vet dedär programmet med lögndetektor och man får massa pengar om man talar sanning jämt? Hmm Sanningen Ögonblick eller vad det heter? Jag drömde att min pojkvän, Christopher image164, var med i programmet och det kom fram att ; Han hade varit otrogen, Han tyckte att alla andra hade mycket snyggare flickvän än honom, Han ville att jag skulle ha silikonbröst och att han tyckte att jag åt för mycket.
Det kändes så verkligt och jag blev så ledsen liksom. Men det var så skönt att vakna upp och upptäcka att det bara var en dröm.. Men var tvungen att skicka sms till honom och kolla att "så var det väl inte, så tyckte han väl inte, det ville han väl inte?" Ni vet, bara för att vara på den säkra sidan (a)


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0