Återträff med förra klassen

Ikväll hade vi återträff med gamla 9orna. Roligt att träffa alla igen. Nästan alla iallafall :) (då menar jag att vissa inte var där, inte att jag inte uppskatta alla som var där =P) Vi hade lite picnic. Eller jag hade picnic iallafall med potatissallad och rostbiff. De andra tog korv av lärarna =P Jag hade även med mig Jordgubbar och Maschmallows( hurfanstavasdet?!) som var väldigt uppskattade =)
Vi myste lite på gräset (en del på min filt. Eftersom jag var den eenda med filt=P) och pratade lite. Hann inte prata med alla men med de flesta! Killarna är likadana fortfarande, suck. Barnsliga och bråkiga, like usual =P Efter det spelade vi brännboll! tyvärr var kickis klass (vi var två klasser som hade återträff ihop) några personer kort så vi kunde inte köra klass mot klass så vi valde lag istället. Mitt vann! (såklart ;)?) Varje gång det var min tur sprang jag frivarv! Sen när har jag blivit så duktig, puh =O

Det var en ganska mysig kväll, synd bara att det var så kallt. och att det blev ganska kort. Men det var alltid något=)
Jag saknar min gamla mentor något så otroligt! Hon har inte bara varit min mentor genom högstadiet hon har varit min mentor hela livet! Sedan första gången jag träffade henne på dagis. Hon har följt med mig sen dess! från Dagisfröken, till lågstadielärare, mellanstadielärare och högstadiementor. Och nu har jag inte henne länge ! ='( Sorgligt sorgligt. Men vi träffas lite då och då ändå, men önskar det vore mer!

Iallafall. Här kommer lite pics from the evening guys =)
 Kristin ,Emelie och sandra högst upp
  Våra små gulliga och bråkiga killar
 Lite people, bl a Emile i gröna brallorna =P
 Majlöv och Dennis, ingen ville le?
 Har var den nån bild jag tog i all hast. Fokus på... ingen? Möjligtvis sandras sida?

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0