Bär av till havet

Jag upptäckte precis två små moln på himelen och så läste jag i tidningen att det kanske skule komma mer moln. Mamma och pappa ska iväg till båten och fixa lite, så jag kör på de säkra och hänger med dit för att få så mycket sol som möjligt (ni vet väl att det typ alltid är finare nära havet, i skärgården? It's true)
Jag har haft så tur på somrarna när vi varit ute med båten.. För oss har det varit strålande sol  och fint väder, och så har jag pratat med en kompis från stan och där var det helt grått och regnet öste ner. En till anledning till varför jag älskar skärgården! Men nu måste jag skynda mig att klä på mig så vi kan bege oss iväg till Gålö där vi har båten, 15 min här ifrån =)

Vi hörs på eftermiddagen <3


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0