Bikini

Kollar runt på bikinis iigen. Har hittat några favoritet. Två modeller från Vitamin-A har jag fastnat så himla mycket för!
Visst är den fin? Den finns i flera olika färger, mörka och ljusa men inte färgglada. Vit tycker jag är så fint när man är solbränd. Du hittar dem på Nelly.com för 499;.-

Denna är helt underbar! Passar bra på segelbåten och stränderna i skärgårn i sommar. Nelly.se 499;- den också


Kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha, eller ja haha vill ha och kanske ska köpa. Beslutsångest.
Beslutsångest och kärlek. Jag kan inte bestämma mig för då känns det som jag ger upp eller sviker en kärlek för någon bikini jag inte väljer ! =O Tufft tufft.

Kommenteraa råå;)
Postat av: L

båda va superfina!

2008-05-03 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0