Efter skolan tog jag en sväng förbi stan..

Hej guys! Gissa vart jag har varit idag? Joo på älskade


Jag hittade massor av fina saker men sen fastnade jag för en sak och då räckte inte pengare till något annat hehe . Ni som brukar gå i Second Hand affärer känner säkert igen dessa som nästan alltid hänger en klump nånstans inne i affären, de finns överallt. Och de är superhärliga! Det brukar alltid vara förstort för mig så jag har gett upp att prova då jag bara blir besviken. Men idag såg jag en med sånt snyggt märke så var tvungen att prova, och tänka sig; den passa jättebra!

  
 Top Gun, åh ;) Hehe. Det står Gabby där fram på den och det tycker jag bara e supergulligt=D
Den kommer nog bli välanvänd,Nu på dagarna och på sommarkvällarna :)




Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0