Evas fest

image169

I helgen var det som sagt min mosters födelsedagsfest. Jag kom dit med ganska låga förväntningar men det blev faktiskt riktigt roligt. Maten var väldigt god! Efter maten vart mina små söta kusiner och jula(min syrra, det är föresten hon och kusin Erik på kort nr2.) lite rastlösa, så då kom de på att jag skulle säga något som var ganska lätt att rita, exempelvis ett hus, en hund, en julgran. Så skulle de titta upp i taket och rita det. Vi fick oss många allt många mag-ont skratt för det blev väldigt roliga bilder!
Senare på kvällen dansade folk som baara den! Just på kortet tror jag att det är fågeldansen som är pågång, haha! Min moster och hennes man är väldigt musikaliska, musik är deras liv. Alltså hänger de ihop med väldigt musikaliska människor. Så vid bordet så var det flera som hade gitarr och alla sjöng låtar  ihop och stämningen var på topp! Det var flera som sjöng låtar inför alla. Gud va duktiga alla är, åh så utanför man känner sig =P

Festen var iallafall lyckad. Underskatta aldrig 50-åringars engeri och festförmåga! Haha Hej påer :)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0