Fredag

God morgon på er! Idag är det fredag. Men det har väl ingen missat, hehe. Äntligen helg, igen.
Nu har jag degat lite i sängen, superskönt! Ska snart klä på mig och bege mig till skolan. Har en känsla av att jag kommer vara den enda i skolan idag. alla Industri-ettor äed lediga, Båda textilgrupperna har inga lektioner iskolan utan bara idrott.. Så blir lugnt! Men lilla Anna ska dit och ha ett samtal med sin lilla Samhällslärare =P Jag ska ha en muntlig redovisningsdel som jag har missat. Tar väl en sisådär 15 min, sen åker jag iväg till Mårtensdal och har idrott. Jag vet några som ska dit, men bara några. Resten skippar nog en timmas lektion på fredagen haha! Känner mig ganska duktig som ska dit faktiskt.

Idag är det superfint väder och temperaturen bara stiger och stiger, hääärlig fredag! tittade i tidnnigen och sdet stod bara: Soligt väder.  En sån sak kan göra min dag! haha =)

Nä nu måste jag börja göra mig iordning så jag inte blir den vanliga stressAnna. Ha en trevlig dag, slänger in något i eftermiddag innan jag ska iväg ikväll =) Ha'et hörni ;-)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0