Gårdagens inköp

Igår gjorde jag två köp som jag tror att jag INTE kommer ångra!
Först var jag till centrum o gick in snabbt på H&M och så hittade jag en jättefin bikiniöverdel! Den fanns precis i min storlek och det var den enda som var kvar i just den modellen, så ett riktigt kap! ;-) Ville ha utan axelband och så var den i jättegulligt zebra-mönster!
 



Den andra saken var en sak jag suktat efter jättelänge! OBH norica Björn Axén Tools , Volumaster.
   

Jag kan säga att den är jättebra! Den funkar verkligen och den ger supervolym som håller! Använde den igår och har fortfarande volym på håret =D Och det går snabbt också, 1-2 sek på ett ställe =D



 Nu ska jag pussa lite på mi älskling som kom precis, hejsvejs!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0