Imorgon är det fest.

Ja, min moster fyller år och det blir fest för henne. Tror faktiskt det ska vara i en dagislokal eller något, haha!, Salen är ungefär som en lägenhet utan väggar... Eller... Åh gud vilken dålig jämförelse! Iallafall så rymmer det väl en 40 pers eller liknande.. inte för att jag tror att det kommer vara så många.. inte så många roliga.. inte så händelserika timmar... inte så anna-roligt helt enkelt. Men tråkigt ska det inte bli. Trevligt snarare. Ja, en trevlig kväll ska vi väl se till att ordna. Vi bor på hotell en natt är i Nyköping, och jag bönar och ber att det är tillräckligt fräscht. Annars tvingar jag Christopher att åka och hämta mig på natten. Bäst att det är bra då så älsklingen skonas.

Jag tänkte faktiskt sova snart. Är rätt så trött, var uppe halv 6 imorse och gjorde iordning mig till skolan, (egentligen vet jag inte om man kan kalla det göra iordning sig.. slänga på lite kläder och trycka i sig frukost.. Nej, inget smink, som de senaste månaderna varit fritt från)  Så känner mig lagom färdig nu!

Men då hörs vi väl när jag kommer hem, inte imorgon, men söndag! Så titta in på Söndag kväll, eller på måndag. Ha en trevlig helg nu, precis trevlig som jag skaha imorgon - inte för kul =P
Hehe. Godnatt på er

Kommenteraa råå;)
Postat av: L

Ha så kul på festen gumman, hitta ni nån kameramobil?

2008-05-16 @ 22:07:33
Postat av: Anna

Svar: Rosa, haha! frågan är nu bara om hon kommer att lyckas ringa med den och knäppa kort :P

2008-05-18 @ 18:03:13
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0