Lördag , 13.04

Äntligen kom jag mig för att komma ut o springa! Har inte tränat sedan i måndags så det var nog dax haha! Jag tog två rundor i spåret idag så totalt blev det 7 km, inte illa faktiskt. Konstigt nog kändes det såå himla mycket lättare att springa idag än förra gången då jag bara sprang 4,5 km.
Känner mig fortfarande lite sprallig i kroppen så blir nog en skön promenix lite senare idag.

 Juste jag köpte en ny cykel idag! Vi har varit på jakt ett tag på en vanlig enkel med inte så tjocka ramar och några växlar på. Att ha till tåget till skolan och till träningen. Jag har en racer redan men den är så fin så jag vågar inte lämna den vid tåget (fina cyklar har en tendes att försvinna vid tågstationen), den har jag om jag är på cykeltur eller så när jag inte behöver lämna den nånstans haha =P Men nu hittade vi iallafall en cykel på Cykelringen på Hornsgatan. Jag ville ha en svart ( enkla svarta damcyklar existerar typ inte, bara herrcyklar! Diskriminering..) Och visst det fanns typ EN svart tjock tantcykel, ( ni vet som som har böjd stång mellan styre och sadel) och föresten kostade den massor och var utan växlar!
Det blev en blå enkel cykel, den var ganska fin, okej-skön sadel (inte sån supersmal som känns som man sitter på en stång) med hmm, var det 5 växlar? Och självklart pakethållare, älskar pakethållare och hatar att behöva ha handväskan på styret så man drämmer in den i framhjulet hela tiden.
MIRAGE CITY 5 BLÅ DAM 26 19 Här hittade jagt en bild på den ;)

Kommenteraa råå;)
Postat av: Hanne

uschdå, här lyser solen. Inte ett moln på himlen, jätteskönt!
Jag skulle också behöva en ny cykel. Min är så gammal och ful. :P

kram :)

2008-05-03 @ 13:14:38
URL: http://www.hanneee.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Hehe jag kommer till dig på en gång där solen lyser då! Ja är så glad att ha köpt ny, Va rea så den gick typ under 2000 iaf ! =)

2008-05-03 @ 14:36:15
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0