Min dag

Kom precis in från en promenad med mig själv, superhärligt! Det är så mysigt att promenera när solen håller på att gå ned.. iofs går solen ner om typ en kvart men ändå, när den är påväg. Det är fortfarande varmt ute och jag svettades även fast jag inte hade en så tjock tröja på mig! Var så skönt att gå och tänka och titta på alla fina hus och tomter och det luktade så gott ute, luktade sommar!
   

Idag var vi ju vid båten, och jag hade riktigt tur att jag följde med, för det regnade här hemma medans det var strålande sol vid båten =D Så ja, jag har fått färg i ansiktet! Iofs är färgen just nu rosa/röd men imorgon blir den förhoppningsvis brun , och när jag duschade såg man märken från bikiniunderdelen jag hade haft på mig ! =P
Fast runt 2 så började det regna där så då packade vi ihop och åkte hem i spöregn.. Men vet ni vad? När vi kom hem började det torka upp här för då hade det slutat regna för ett tag sen. Så lagom tills när jag hade käkat lite så sprack det upp och blev sol hemma, så då fick jag några mer soltimmar, niice ! ;-)

Mamma och Julia kom precis hem från bajen matchen och jag kan tala om att det vart 0-0 Mellan Hammarby och Götebrog på söderstadion. Nu ska vi äta vår "andra-del" av middagen. Blev lite konstig middag idag. Vi åt typ vid 3-halv  för att dom skule iväg sen, så nu är man lite småhungrig igen... Hmm jag tror jag ska ta lite fil och kalaspuffar! Va så himla länge sen . Kalaspuffar = sommar

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0